FAQ

Kan jag ändra min beställning?
När din beställning har slutförts kan du inte ändra den. Vi skickar din beställning vidare till lagret meddetsamma, så att dina varor kan levereras så snabbt som möjligt. Om varorna inte finns i lager (vid förhandsbeställning) kan beställningen inte heller ändras.

Kan jag annullera min beställning?
Nej, det kan du tyvärr inte. Vi behandlar din beställning så snart vi mottagit den, så att dina varor kan levereras så snabbt som möjligt. Om varorna inte finns i lager (vid förhandsbeställning) kan beställningen inte heller anulleras.

Har ni skickat min beställning?
Så snart din beställning har lämnat vårt lager skickar vi dig en bekräftelse till dig via e-post om att beställningen är på väg. Kort därefter får du även en SMS avisering med utlämningsställe.

Kan jag följa min beställning?
Om ditt paket är skickat med DHL kan du
spåra ditt paket här.
Om ditt paket är skickat med Posten kan du
spåra ditt paket här.

Det är något som inte stämmer med min leverans.
Fel kan uppstå, men vi gör vårt allra bästa för att lösa eventuella problem så snabbt som möjligt. Om du märker att det blivit något fel med din beställning kontaktar du enklast
kundtjänst, så att vi kan hjälpa dig så snart som möjligt.

Hur gör jag om jag vill returnera en vara?
Läs först igenom vår returpolicy. Kontakta kundtjänst och uppge ordernummer samt vad du vill returnera. Du får då en retursedel tillbaka från oss via e-post. Miniroom.se tar ej emot paket som skickas mot postförskott. Produkter skall returneras i oförändrat skick och i originalemballage med returfraktsedel från Miniroom.se. Returer sker på din egen bekostnad.

Paketet jag tagit emot är skadat, vad gäller?
Synliga fraktskador anmäls direkt till transportören/ombudet som ska göra en notering om skadan på din fraktsedel. Skador som inte har noterats hos ombudet ersätts ej. Vänligen informera postombudet eller distributionsbudet att paketet är skadat så att skadan noteras på följesedeln och registreras i postens eller DHLs system.

 

En av varorna jag beställt är skadad. Hur gör jag om jag vill reklamera varan?
Om en vara skulle vara skadad måste du spara varan och emballaget. Detta ska sparas för för en eventuell besiktning. Adresskortet måste finnas kvar på emballaget. Vi behöver dokumentation på den skadade varan i form av fotografi som mailas till info@miniroom.se. Var vänlig och bifoga fotobevis i ett mejl till vår kundservice så att vi kan hjälpa dig på bästa sätt.